Donatie bussen

FullSizeRender

Vanaf deze week hebben wij bij fietsenhandelaar Theo Schilder in Alkmaar donatie bussen neer mogen zetten voor Stichting Jaimie. Met folders erbij.
Wat een onwijs mooi gebaar!!
Ondertussen zijn we hard bezig om elders ook donatie bussen neer te mogen zetten om zo nog meer geld in te kunnen zamelen voor Stichting Jaimie.

Ook liggen er op diverse plekken folders van Stichting Jaimie om zo ook de “onbekenden” te bereiken en de horizon te verbreden.

Mocht je zelf nog ideeën hebben of weet je waar we deze neer mogen zetten laat het ons dan weten via info@stichtingjaimie.nl (of op een andere manier).

Het is en blijft geweldig om te zien hoe betrokken mensen zijn voor het welzijn van Jaimie en wat men wil doen om hem en ons te helpen.

Liefs van ons weer :)