Alkmaar City Run 13 mei 2015

Zoals al eerder aangekondigd zullen Manouk (Breure), Jaimies oppas(PGB) en ik de komende Alkmaar City Run lopen voor Stichting Jaimie. We hebben al de nodige reacties mogen ontvangen en zo ook de sponsoring :D. Super veel dank alvast daarvoor, degene die vertrouwen hebben in ons lopen.
Manouk zal 10 kilometer lopen en ik hou het bij 5.

Maar wij lopen niet met zijn tweetjes voor de Stichting!!!!!

Mijn “Flebo” vriendin Anita Pater zal samen met haar vriendin Sandra Bult ook lopen. Zij lopen ook beide 5 kilometer. Nu werkt Sandra bij een kapsalon in Limmen, Marga’s Haarmode, daar hebben zij een donatie pot neer gezet voor Stichting Jaimie zodat klanten zouden kunnen doneren. Maar niet alleen dat doen ze, ze gaan (of hebben inmiddels) een dag geweid aan Stichting Jaimie en zullen dan bij elk geknipte klant een zelf een kleine donatie in de pot stoppen. Super leuk en mooi initiatief!!!!!

En dan nog onze vriend Michel Krul van bedrijf Milux. Ook hij zal 5 kilometer lopen voor Stichting Jaimie. Ik heb al vernomen dat ze met de “pet” rond zijn gegaan en al de nodige euro’s opgehaald hebben!!!

Al met al wordt het weer een mooie actie waarbij de nodige centjes opgehaald worden voor de Stichting!! Mocht je nog willen bijdragen aan deze actie kan je een donatie doen op bankrekening NL97RABO0300653786. De hoogte van het bedrag laten we geheel aan jou over. Alles is tenslotte welkom

Momenteel verblijven we nog op Curacao. Morgen heeft Jaimie zijn laatste dolfijntherapie sessie! Daar later meer over :)….

Liefs van ons