Einde 2015 nadert

Hallo Allemaal!

Het is al even geleden dat wij van ons hebben laten horen. Wat een jaar is dit geweest, 2015. We hebben STICHTING JAIMIE gelanceerd, we hebben diverse acties gehouden, we zijn naar Curaçao geweest waar we vreselijk veel hebben mogen halen. Een fantastische tijd.

DSC_6841

Jaimie is inmiddels 4 jaar geworden wat betekende dat hij “klaar” was bij Abeltje op Heliomare en we op zoek zijn gegaan naar een nieuwe school. Hij is gestart bij de Vijfhoek in Heiloo.

Eind 2014 zijn we verhuisd zodat we mogelijkheden konden creëren voor Jaimie gelijkvloers en medio september is de verbouwing van start gegaan.

Maar los van dat zijn we achter de schermen ook zeker nog wel met de Stichting bezig. Het bedenken van nieuwe plannen, het uitwerken van bestaande plannen, zoals bijvoorbeeld Alkmaar City Run 2016 waar we met een team willen lopen voor de Stichting, maar ook nieuwe plannen die gesmeed worden.

FullSizeRender

Begin dit jaar hebben we een aantal donatie bussen op diverse plekken mogen plaatsen en daarvan hebben we er recent 2 van opgehaald. Bij Sneakers in Heerhugowaard en bij Theo Schilder in Alkmaar. Dit heeft de Stichting €140 op mogen leveren. Super bedankt voor ieder die hier aan heeft bijgedragen.
Er staan nog een 2tal bussen, bij de Rotonde (schoenmaker) in Heerhugowaard/middenwaard en bij Vivant Groenland in Schagen/Makado.

Met Jaimie gaat het goed. Hij maakt nog steeds vooruitgang, hele ieniemienie stapjes, maar super mooi om te zien! Heerlijk blij ventje die super happy kan zijn met zijn grote zus Sophie en zijn klein broer Dex. Ze kunnen lekker ravotten met zn drietjes, maar ook weer super lief zijn met elkaar. Dex verzint het telkens weer waardoor Jaimie grote lol heeft. Sophie doet er nog een schepje boven op! Heerlijk genieten.

IMG_7886

Ook voor dit jaar weer bedankt voor jullie bijdrage aan Stichting Jaimie. Op naar 2016!! Hopelijk weer een jaar met nieuwe mogelijkheden voor Stichting Jaimie en met name voor Jaimie zelf.

Liefs van ons