De Innowalk! Nieuw doel van Stichting Jaimie

Het volgende doel voor Stichting Jaimie is bekend. We gaan sparen voor de Innowalk!!

Jaimie heeft begin van het jaar een proef mogen doen met de Innowalk. Hij heeft een aantal weken bij ons in huis mogen staan zodat we alle tijd hebben gehad om het apparaat uit te proberen. Het is kort gezegd een gemotoriseerde loopmachine. (meer informatie https://www.youtube.com/watch?v=94FYZ4_TR2M)

Jaimie vond het fantastisch om erin te zitten of staan. Het gaf hem echt een boost!! Hij kon er wel een uur in zitten, spelend op zijn blad. Heerlijk om te zien. Maar dat is niet het enige voordeel van dit geweldige apparaat, oa verbetering van de gewrichtsmobiliteit, motorische ontwikkeling, been spieren, stoelgang, energie level, veel helderdere blik, meer aanwezig, beter slapen, beter drinken. Je zag zelfs zijn romp veranderen als een echt kinderrompje. Dat kwam ook weer omdat hij ook beter ging eten, zelfs minder kwijlen. Kortom alleen maar voordelen, geweldige voordelen!

IMG_5352

Maar dan het nadeel, het enige nadeel, maar wel een heel groot nadeel. Het apparaat kost €15.000 en wordt niet vergoed door onze zorgverzekering (ook niet bij een andere zorgverzekering helaas). Het doel van Stichting Jaimie voor nu is om geld bij elkaar te krijgen om dit fantastische apparaat te kunnen aanschaffen voor Jaimie.

Zou jij ons hierbij willen helpen?? Dat zou geweldig zijn. Elke euro is welkom. Donaties kunnen gestort worden op
IBAN NL97RABO0300653786, t.n.v. Stichting Jaimie.
Mocht je andere ideeën hebben om dit doel te realiseren kan je contact opnemen via info@stichtingjaimie.nl of via marijebeers@gmail.com.

Meer informatie zie https://www.facebook.com/StichtingJaimie